Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon som vet hur man får tag på 4 st (helst begagnade) uteboxar utan att åka land och rike runt?! Har behov av en länga med 4 st uteboxar, gärna med eng. dörr och galler imellan boxarna. Kan någon rekommendera någon spec. typ av utebox, märke, tillverkare osv.
Och vad man bör tänka på innan man smäller upp ett sånt schabrak!??
Jadu... Får du tag i begagnade boxar är du inte dålig, för de brukar vara sälda nästan innan annonserna har kommit ut...
En tanke som slår mig är att galler mellan boxarna är nog inget vidare bra när det är uteboxar, OM man har en del av dörren "öppen", för då är det nog risk att det blir "storm" rakt genom hela boxraden om det blåser...
De flesta boxtillverkare har nog någon form av uteboxar i sina sortiment.
För att slippa rabbla så får du en länk där du kan hitta de flesta (tror jag) firmor som säljer stallinredning. Lantbruksnet - stallinredning för häst
Hästmänniskan Nu ska jag bygga eget :banana:. 4 st uteboxar med uppvärmd och isolerad sadelkammare. Tyvärr blir det ju inget bra ställe att binda upp...
Foder & Strö Fick hem dem supersnabbt så blir test ikväll eller i morgon, beroende på hur lång gräsvila de behöver o väder o vind osv. Över förväntan...