Utegångstäcke från Bolé

T

travemma

Hej!
Är det någon här ute som har köpt regn/vintertäcke från Bole? Sitter dom bra , håller dom? Fundera på att köpa sådana då de har flecefoder i regntäcket och de kostar inte så mkt heller. (620 kr ) Tacksam för era åsikter.
 
Jag kanske är partisk eftersom jag har dom på knutarna, men jag tycker att deras grejer brukar vara mycket bra till bra priser. Jag köpte tex HorseSavers fleecetäcke där, för dryga 200:-. Kostar 400:- o mer därtill på många andra ställen, exakt samma vara.
Har inte sett detta täcke i verkligheten dock.
 
Så du är från Nordanstig????
Klura, klura på vem du är... ;)
 
Nordanstigsbo - javisst!

:D Klura på du! :cool:

Nä, allvarligt talat så tror jag inte att du vet vem jag är. Är inte så känd i "hästkretsar", har tävlat ponny på klubbnivå för en massa år sedan samt varit aktiv i GRK (bor inte i Gnarp nu).

Skaffade storhäst för några år sedan som jag mest skogsluffar, dressyrar o hoppar ibland, men inte på "allvar". Ska väl nån gång komma ut o tävla är det tänkt men jag har inte bråttom.....

Gjorde lite eftersökningar på dej istället men jag kan inte komma på vem du är..... Hmmmm. ;)
 
funderar på skicka efter både regntäcket och vintertäcket där ifrån himla bra pris ju men vill ju gärna att kvaliten ska vara bra med. likaså bucasskydden var ju betydligt biligare där.
 
Nä men däremot har jag nyligt köpt deras stall/utegångstäcke därifrån. Älska... :love:
Har hittat ett thermotäcke som uppfyller mina krav nu. Det var en chansning att beställa det... jättetjockt o härligt med bogveck o svanslapp. Dock inte halvhals, men det är högt i halsen o bogen utan att vara trångt.
Nu kan det få bli kallt så jag får använda det... ;) Ska ha det som stalltäcke.
 
Kan rekomendera deras täcken varmt :D bra priser bra kvalite,köpte både regn å ute gångs täcke där å nubilr de fleece å inne täcke dom är tjocka å varma *mysa* :love:
 
Re: Nordanstigsbo - javisst!

Tja det blir nog lika svårt att klura fram mig som dig då ...Jag är nog en än mer doldis i hästkretsar i Nordanstig...hihi :rofl:
 

Liknande trådar

Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
470
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
845
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag var och kollade min syn idag och fick konstaterat att den försämrats och jag behöver glasögon. Optikern rekommenderade progressiva...
2
Svar
29
· Visningar
1 401
Senast: Motacilla
·
Övr. Djur Hej! Hoppas på att det finns någon hamsterkunnig här inne, försöker läsa på så mycket som möjligt men min kunskap räcker inte till just...
Svar
4
· Visningar
1 203

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp