Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ang skrev:Å andra sidan - går inte Ridsports täckesreportage vidare på fredag, kanske är mera annonser och test av specifika täcken då?!![]()
ang skrev:Jag glömde, nöjer du dig med vanlig hals så är Källqvist Olympic Protector Light heeelt suveränt - 10-12 h i regn / blötsnö har inte varit nån match alls. 590 slantar är att betrakta som rea i sammanhanget ...
http://www.kallquists.com/ har fler täcken som jag tror är bra, och HorseSaver Dorset har halvhals.
mackan skrev:horse saver gillar jag - men har Dorset bara 150 g??????
cactuspower skrev:Varsågod !![]()
Nej, jag blev också fundersam först men på Källquists hemsida www.kallquists.com så står det att det är med fleecefoder,
kolla täcken - sedan Horse Saver Dorset.
Jag gillar också täcken med halvhals, blev själv nyfiken på detta.
Har inte råd med det just nu och inget jättestort behov av det heller (är mer i behov av ett ofodrat regntäcke i så fall), men vad har du för erfarenhet av HS täckena då? Vet du hur passformen är?
Min häst är ett kraftigare halvblod som är ganska bred över bogarna.
I och med att det är halvhals på täcket, borde det väll vara rymligare där, eller?![]()
![]()
cactuspower skrev:men vad har du för erfarenhet av HS täckena då? Vet du hur passformen är?