Bukefalos 28 år!

Utnyttjad fodervärd.

Sv: Utnyttjad fodervärd.

På hennes hemsida finns inget om en 5 årig hingst öht, står mest om varmblod, nordsvenskar och ston, så prickade nog inte rätt på hoppstammad högrest hingst någonstanns ;)
 
Sv: Utnyttjad fodervärd.

Men nuså!
Jag är av uppfattningen att en hästpratare visst kan förmedla hur hästen känner m.m. Jag tror inte hästen säger: Jag är utbränd. Men den kanske förmedlar dessa känslor och hon tolkar det som utbrändhet på en människa. Bara för att du inte fick gåvan att kunna förstå hästen("prata") så behöver du inte se ner på dem som fick det.
Och jag tror verkligen att man kan "bränna ut" en häst i huvudet. Det kan man med alla djur.
Om du läser texten så ser du att TS har tagit ut veterinär, ET m.m. Så hästen är uppkollad!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 425
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 775
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 569
Senast: Hedinn
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
580
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldhamster ungar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp