utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Var det någon här på tråden som köpte det knall-lila syntettränset som fanns på Tradera?

Hur betalade du? Genom internetbank? Och hur gör man om man ska betala och man har svenska pengar? Hänger inte riktigt med på det... Tror det är mer än jag som undrar detta... :o

134.jpg
134V.jpg
biotrans3.jpg

Lite roliga grejjer

Mirrah skrev:
Hur betalade du? Genom internetbank? Och hur gör man om man ska betala och man har svenska pengar? Hänger inte riktigt med på det... Tror det är mer än jag som undrar detta... :o

Hejsan,

Jag anmälde mig på Paypal och gör betalningen genom den. Det är en typ internetbank. Fungerar jättebra och jag har inte hört eller märkt något skumt med den. Har många internet vänner som använder den utan någon som helst problem. Fast jag var lite skeptist i början ....man hör ju mycket om det där med internetbankar och sånt :crazy: man vill inte bli av med sina pengar genom att någon bara "kommer in" i ens konto :eek: men som sagt...många anser denna som trovärdig. Tills nu har den fungat för mig också :D

Jacky som gärna svarar på frågor om jag kan svaret:)

Okej då vet jag precis vad du menar. Är ju sån som beställer och har mig överallt (än så länge bara inom Sverige) så efter att ha varit trogen kund på Tradera.com har jag sett Paygrejset när jag kollatp å andra sidor. Tack för svaret! :)

jo angående det här med frakten du fick betala? var det för dina och din dotters?? tror du det löanr sig med att köpa flera åt gången från samma?? :bump:

Jag köpte hos en säljare och hon väntar in de eventuella aktioner man är med i. Frakten jag fick betala var alltså på min dotters och mina lindor (pållarnas :p ) Har man fler saker skickar hon allt tillsammans så att man inte har dubbla fraktkostnader. De flesta är villiga att göra så har jag märkt. (har dock inte köpt hos fler men frågat i fall att :angel:

Jacky

Senast ändrad av en moderator:

efter lyser mer gula saker å gärna neon gröna ochså :D är såååå nöjd med mitt ny köp av palle *ler* tack å bock!

Nån som vet om man kan få tag i dom i sverige?

Jag är sugen på ett par i en skrikig färg, som rosa, gula eller neongröna.. :p
Men jag vet inte vilken färg man kan ha till en gråskimmelvalack..

Kan ju alltid hoppas att man kan reta någon högfärdig människa nere i Fyledalen som aldrig kan hälsa när man möts i skogen :devil:

till en gråskimmel kan du ju ha vad som helst! det är ju en färg som ingår i gråskalan :D
värre med bruna, fuxar o.s.v. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
410
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
924
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 433

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka