utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Svårast är det nog att hitta passande färger till fuxar tycker jag, de passar knappt i något i mina ögon >.<

just därför kan man ha vilken färg som helst med motiveringen "h*n passar ju inte i något annat heller!" :D

Haha, ja det förstås, hade inte tänkt på det viset :P

Jag har silverglitterboots jag. Silverfärgade (inte går utan SILVER) med GLITTER.. Jag skyller på att valacken faktiskt håller ponnymått och NÅGOT kul måste man ju få ha och man FÅR spöka ut ponnyer. Han har etts vart fleecetäcke med nallar och hjärtan på med ;)

Fuxar passar i GRÖNT tycker jag. Mörkgrönt.

Alltså...borde vi inte kunna gå ihop och beställa sådana häftiga boots....
Tänk att ha ett par knallrosa boots..........

Fan va tuff. Hade varit grym på en stor frieser med vitt träns till.

Alltså nu får ni ursäkta mig ,men jag kan bara inte tycka det är snyggt med en massa skrikiga färger på hästen! Är det bara jag som är så tråkig här?? (har inte läst alla inlägg)

Såå läcker den är......

Men hade den varit ROSA så hade jag "rånat" en bank för att få pengar till den.....

Den sadeln ser verkligen skum ut! Det är väl samma som i en tråd på Gnägg förresten? :)

*lånar knapp*

Ohh så mycket saker. Jag har ett kit jag vill köpa NU men hästf-n åker ju så då har jag ingen häst att pynta. (obs inget va grejerna som är utlagda här, men på säljarnas hemsidor).

Man kanske ska köpa ändå och hänga i källaren tills jag får tillbaka grållen eller nåt.. Är sååå köpsugen!

Ja, det vore ju fruktansvärt sorgligt.... :rofl:
Men samtidigt har man ju ingen direkt ursäkt för att köpa nya grejor om man har hamstrat massor! :) :bump:

HumleMumlan skrev:
Ja, det vore ju fruktansvärt sorgligt.... :rofl:
Men samtidigt har man ju ingen direkt ursäkt för att köpa nya grejor om man har hamstrat massor! :) :bump:

Äsch, det kan ju aldrig bli för mycket grejor! :D :angel:

För mycket?
Existerar det i våra svenska stall? Nääääääää :angel: :D

Jag funderar starkt på dom neongula, har benlindor som är det. skyller på att dom kanske lyser i mörkret :angel:
Letar efter en biothane träns att ha till vardags istället för vanligt läderträns. :p Synd att dom är så dyra när dom är nya, kan tänka mig ett knallrosa.. :love:

Ps. grannens travare har silvriga glitterboots och ponnyman, ser helskoj ut när han kommer knallandes över fältet med glittriga hovar. :d

det är min hästs bomvidd, hade jag haft råd så hade jag köpt sadeln, snyggt med vitt träns & glida runt med på dressyrbanan :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
924
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 435

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka