utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Awie! Vad sött ^^ Passar bra på en fuxskäck också ^^

Meow var precis på väg att lägga ut bilden på tränshängarna, för det var ju en lila... Kawaiiii!! ^___^ (*host* nej, jag är inte alls förtjust i lila... ;))

Hrm, hrm.. Hej och välkomna till Starmartyrs lilla lila hörna :D :D :D Får jag lova att presentera:

Ett lila läderträns som jag snubblade över på eBay alldeles nyligen ;)
dd_1.JPG

Ett ryktpaket i lila (inte så ovanligt, men fortfarande väldigt sött) :love:
dc_1_b.JPG

Yay for your hay.. or something XD
33_1_b.JPG

Fortsättning...

:eek: Sockerbitar i lila och hot pink!!! :love: :love: :love:
0c_1_b.JPG

... finns dessutom i denna variant:
c1_1.JPG

:love: :rofl: ;) :)

Lila sadelgjord har jag också...synd bara att den är lite förliten för mina hästar....

Men dom klarröda och den skogsgröna passar som tur är.....

""Lila sadelgjord har jag också...synd bara att den är lite förliten för mina hästar....

Men dom klarröda och den skogsgröna passar som tur är..... ""

vilken tur!! annars hade du fått köpa mindre hästar :) Var hittar ni alla era saker som ni faktiskt har köpt någonstans, och varför importerar inte svenska shoppar sånt kul?? Någon som känner en shopägare som kan tipsa?

och glöm inte att sen tipsa mig!

/jenny

Bra det då ^^

Jobbigt när man köper saker som inte passar >.<

Dels så får man se till och stå på god fot hos några ridsportaffärer så dom tänker på en när dom åker på inköpsmässor, dels ställer upp och specialbeställer dom färger man vill ha ....:)

Sen är det bara att få vänner och bekanta att leta i sina lokala affärer, tidningsnnonser, annonser på nätet, Scandinavium, Globen, Falsterbo m.m.

Senast ändrad:

vad fin grimma Sture har! (hehe! har ju en likadan :p )

Ja, och alltså man kan ju hitta saker var som helst alltså, i princip, det gäller bara att hålla ögonen öppna ;)

Jaaaa, då har jag just packat upp min första låda med rosa grejor av märket Shire :banana: :bump: :banana: :bump:

Det är ett ROSArutigt täcke, och matchande ROSArutiga muckers och en ROSA pad :love: :love: :love:

Längtar nästan ihjäl mej efter resten :cry:

åh var har du beställt ifrån?

vet nån var man kan köpamanrosetter me iamanter i ? om ä'r så söta

åh va kostar en pa som e rosa?

Ingen aning faktiskt, har aldrig sett sådana :(

funderar på att starta en mini-internetbutik med hästgrejer som projektarbete, eftersom jag är frälst av rosa/lila/neon och andra ovanligare färger på hästsaker så lär jag ju försöka få in en del sånt. tror ni att det skulle uppskattas och kunna gå runt?
har ju lektionerna småföretagande A och B så sådana kunskaper har jag ju fått genom skolan, vore kul att använda dom innan man glömt av allt
detta är inte aktuellt än på nåt år (eller ev. till hösten), men att bygga upp idén är ju inte helt fel

Det shabraket såg jag idag i en nyöppnad hästshop. *Hade även lilla sjöjungfrun motiv samt ett safari motiv med elefanter, giraffer bla. Såg faktiskt hemskt ut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
14
· Visningar
464
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
930
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka