utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

ca_1_b.JPG

:D

I fall någon skulle vara intressarad av färgglada prylar från Shire så PMa mej så kan jag nog hjälpa er.

Alltså oj, den här tråden är ju minst sagt populär, måste jag ändå påstå ;) way over 500 inlägg är ju inte dåligt ^___^

Haha, ja det ser så ut :D:D Och det glädjer mig, för här hemma är man minsann ensam om att tycka om neonfärgade grimmor och dylikt :P

Hav tröst, hav tröst......som tur är så kan Natali hjälpa oss med mycket färgglatt.....

Rosarosarosa.. rosa ~_^
01_1_b.JPG

vart kan man köpa dom??? :bump:

Hittade dem på eBay, som sagt, men märket Davis brukar ju gå att få tag på lite varstans, har dock inte sett något ställe där man kan få tag på dessa här hemma...

Vill du ha det eller har du dom rosa skydden??

Kanske inte så stark färg men väldigt fint, om det inte var så litet på den hästen
lilac_lightweight1.jpg

d2_1_b.JPG

2d_1_b.JPG

b0_1_b.JPG

e1_1_b.JPG

42_1_b.JPG

dd_1_b.JPG

Måste sluta nu! det finns ju så mycke häftigt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
14
· Visningar
502
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
930
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka