utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

För övrigt kan jag ju säga att detta är den roligaste tråden jag sett på länge, även om jag aldrig skulle få för mig att använda allt detta :eek:

Ni som älskar annorlunda lindor..... kolla här:) Ni kan ju bjuda och köpa de också om ni vill :idea:

:) Jacky

Lite smakprov :D
c5_1.JPG

02_1_b.JPG

00_1_b.JPG

ce_1_b.JPG

72_1_b.JPG

c2_1_b.JPG

visst är de häftiga!! Jag använder aldrig lindor men man bli nästan sugen att börja med det :)

Nån som har vågat köpa nåt från ebay?? Hur är era erfarnheter? Vill men vågar inte riktig...fegis jag:)

Jacky

Fy f*n vilka häftiga! :eek: :love: Åh, jag vill ha...

Vill också veta hur det är att köpa saker ifrån ebay, vad går frakten på t ex?

Jacky skrev:
visst är de häftiga!! Jag använder aldrig lindor men man bli nästan sugen att börja med det :)

Nån som har vågat köpa nåt från ebay?? Hur är era erfarnheter? Vill men vågar inte riktig...fegis jag:)

Jacky

Jag har köpt lite från eBay, inga häst-saker, dock... Hittills har jag varit nöjd och inget har varit till besvikelse eller så... ^_^ Jättefina lindor, för övrigt, skulle vara fint med ett par rosa med blommor på, synd att jag tänker hålla mig till lila, whatsoever ;P

Frakterna från ebay beror på säljaren. Brukar kolla ebay.com, ebay.de samt ebay.co.uk

Jag har köpt lite olika hästprylar, sadlar bl.a från tyskland o england. Från USA har jag köpt en gjord mm. Man får fråga säljaren vilken frakt han kan få för just den grejen.

Jag har köpt även saker som "endast" skickas i tex tyskland. De flesta är villiga att skicka var som helst så länge de får betalt för all fraktkostnad.

Tack för upplysningen.....kanske jag ska våga det:) Är såååå sugen på att köpa nåt fint för pållarna:)

Jacky

Hjälp....ännu fler såna köp och sälj siter.....man blir ju beroende :eek: Kul kul kul...ska bums undersuka de du nämner :bump:

Tackar (fast det gör kanske inte min man :angel: )
Jacky

De sista täcket var ju fint ju :)

:love: Jag vill ha de med stjärnor! :love:
och de gröna!
och de zebrarandiga!
rosa med blommor kanske är snyggt på fuxen? :devil: :angel:

gud vilken kul tråd...
gillar lindorna :)
speciellt dessa:
55_1_b.JPG

Senast ändrad av en moderator:

jätteroliga grejer! men de senaste lindorna tänkte jag speciellt på att man kan köpa ett roligt fleecetyg å sy på kardborreband bara.. kanske man skulle börja med och tjäna en slant :D

voltigehoppare skrev:
jätteroliga grejer! men de senaste lindorna tänkte jag speciellt på att man kan köpa ett roligt fleecetyg å sy på kardborreband bara.. kanske man skulle börja med och tjäna en slant :D
har jag också tänkt på men inte som att sälja utan att ha själv..
men fleecetyg är ju så himla dyrt om man ska ha så långt som det behövs till benlindor...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
409
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
924
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka