utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

shit, de där tränset va ju skit häftigt... tänk att komma på tävling med sånt, gissa om man skulle synas :rofl:

Tror de flesta grejjer i den här tråden är sådana där "tänk att/om..." man skulle synas i alla fall ;P

hehe helst på min valack stor rubust kallblod! :bump: :rofl: :rofl:

Snyggt täcke alltså *fnissar*

Nu vet jag inte om detta räknas som utrustning men det är jäkligt kul för det :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

(amerikansk osmaklighet)

tips: kolla runt mer på sidan, finns armband (hovband?) också :D

intressant sida :eek: :D dessa amerikaner allstså :p passar på å lägger upp ett par bilder på urvalet:)

ProdPg04a_04.gif

ProdPg04a_09.gif

ProdPg04a_08.gif

skjootan skrev:
hehe helst på min valack stor rubust kallblod! :bump: :rofl: :rofl:

Snyggt täcke alltså *fnissar*

ja men visst ska du ha det på kallblodet!! vad annars :rofl:
sen får du se till att matcha med ett tjusigt hjälmöverdrag med antingen hjärtan eller blommor :D och självklart glittermålningar på rumpan på hästen och hovmsycken och allt vad det heter :D

*knapplån*

:bump: :bump: :bump: :love: :love: :love:

Jag blir ju skvatt galen av å se dessa saker ....

Det finns ju massor jag vill ha .....Fy sjutton vad man önskar att man hade pengar :cry: :cry:

vad sägs om att matcha det blommiga med

7135233650_0.jpg
teletubbie vaddå??

och

RLNZNW8FT9JQ.jpg
("Great for the Stable Yard. Horses love them!")

Lord Owen skrev:
Nu vet jag inte om detta räknas som utrustning men det är jäkligt kul för det :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

(amerikansk osmaklighet)

tips: kolla runt mer på sidan, finns armband (hovband?) också :D

Ha ha. Svin collt. Tänk att om man skulle komma till travbanan och ha en glittrig häst =). Klockrent. Skulle vilja ha ett par benlindor som är jättehåriga oxå. Undrar om man skulle bli diskad då *L*.

Har då rosa "fluff fluff" tyg hemma... ska kanske sy nåt av det.. Nåt förslag??

Lozzan skrev:
Har då rosa "fluff fluff" tyg hemma... ska kanske sy nåt av det.. Nåt förslag??

hmmm beroende på hur mkt tyg du har... men kanske ett sånt heltäcke kanske med hals å huvudgrej oxå :rofl: ... eller kanske ett schabrak eller varför inte ett ländtäcke
du får lova att visa upp bilder när du e klar med syprojektet!! :bump: :banana:

men glöm inte att spara en bit tyg så du kan sy nåt matchande till dig själv... som typ hjälmöverdrag eller så :D

Senast ändrad:

Jag köper gärna ett ROSA fluffigt hjälmöverdrag......

Då kanske matchar det det andra ROSA som jag har.......för något rosa hjälmöverdrag har jag inte...

Eller ett ROSA fluffigt ludd till grimman....

Eller ett ROSA fluffigt långhårigt nosludd till mitt ROSA KANDAR..........

Eller.....

Eller.....

jag har gråa superfluffynosludd till min hästs ljusrosa grimma, han gillar den "jättemycket" :angel:

för en vecka sedan hade han lila ben istället för vita.. så går det när han inte står still så att lila sårsprayen hamnar på rätt ställe...

:rofl: :rofl: :rofl:

Jag har en gång haft en rosa katt i stället för en vit på en kattutställning...snål som jag så tog jag av gratissanden....efter att katten legat i pinkelådan så skiftade han i rosa........
Gissa vad dommaren tyckte om det..... :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
409
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
924
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 428

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka