utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Hrm, på tal om att matcha... *host* Folk brukar undra om jag är en clown.. (och nej, jag ser inte ut så där när jag är i stallet, men det är i alla fall en förklaring till varför jag uppskattar den här tråden så mycket)... Moí:
4lmtdl

själv har jag haft syntetflätor i diverse omöjliga färger :love:
har haft håret färgat i alla färger du kan tänka dig (utom rött och vitt)
har byxor som var mörklila från början, men efter klorinblekning är de nu fläckida (mörklila med ljuslila fläckar på), snygga som satan men dessvärre väldigt obekväma

ciliegia skrev:
jag skulle lätt kunna gå runt i shorts/kjol med rutiga strumpbyxor under (om jag bara haft ett par sånna, kollade på det senast idag)
fast hellre en kortkort kjol och CHOCKROSA strumpbyxor
ja sa inte strumpbyxor! Knästrumpor som man har i stallet!

jooho det är klart ni får! :D
Jag använder blått, grönt och rött till hästarna här hemma!

palle skrev:
Så länge ingen påstår att jag gillar svart :mad: , så är jag inte osams med någon ;)

Det enda svarta jag mycket motvilligt sätter på mina hästar är det som är svart i mitt CHOCKROSA och svarta kandar :love:

Men så fort jag får råd, byts dom svarta delarna ut mot CHOCKROSA :love: :love: :love:

jaha.. det rör inte mig i ryggen.. det är ju inte jag som ska använda dom så ja fattar inte varför du skriver det till mIg .. ? ^_^'

jag använder helst inte svart, mer än till sadel och träns. fast tabacco är snyggare! MYCKET SNYGGARE än svart..

skicka in en bild så jag få se dit CHOCKROSA och SVARTA kandar.. :D

med snobben & skrutten på?? :love:
vill ha de blåa!!! :banana:

en sån grimma har jag, fast utan fluff på

förresten så har jag rosa/lila-randiga knästrumpor också :p (även rosa ridbyxor)

Really? ^___^ Wow wow, jag vill ha ett par lila ridbyxor ;) Eller egentligen skulle ett par svarta med lila skoning vara ännu häftigare, men sådana har jag inte sett någonstans :(

Japp :love: :love: :love:

Och bägge hästarna har varsitt brunt täcke med Snobben och Skrutten på :love: :love: :love:

sånt nosludd har jag och en massa tyg kvar (vad ska man sy?? ett selludd att tävla i kanske??)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
16
· Visningar
616
Senast: MiniLi
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
930
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka