utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Har inte kollat igenom hela tråden så vet inte om någon lagt upp detta täcke. Jag tycker att det var.. minst sagt orginellt :smirk:
prod-3441.jpg

Jag har en röd grimma med den texten :)

Och en lila med texten: I love my horse :)

pandan skrev:
redSaddle.jpg

har ingen bil på min men det är sånan här vi pratar om allihopa :)

Typ en sån fast vinröd har jag åt min fast märket är Wintec :) men stropparna har gått av så den går ej att använda.

Här är den när den va i "bruk" Inte så bra bild (har tagit kort på kort.)
De va typ 4-5 år sen tror jag..

Bild001.jpg

Kontakta genast Natali....att sätta dit nya stroppar är inte speciellt svårt.....

Jepp! Blir mina då jag har en hög pengar över! De tillsammans med övriga stars and banners utrustningen som jag har visat på typ s. 35 i den här tråden. Men visst är de underbara? ;)

/Camilla

Jag har det mästa av Shires senskydd - om du lägger ut en bild på modellen som du pratar om så blir det enklare för mig (vet inteh elt vilka du pratar om). Jag har neoprene skydden i alla olika färger. INGEN har kontaktat mig ang. Wintec sadelen :cry: , är intresserad - går ju ann att fixa stroppar etc hos en sadelmakare ;)

Damn, sidan såg helt konstig ut med min webläsare.. eller så var det något annat som var fel >.<

Aha, tackar - skall kolla upp det i min leverantör katalog. Återkommer till dig med ett PM ;)

Så lite så - ingenting att tacka för.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
22
· Visningar
946
Senast: Piaff
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
419
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
688
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka