utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

:love: :love: :love:

Jag bara ÄLSKAR annorlunda och fina schabrak....

Köpte ett urläckert fleecetyg och min vännina ska sy ett schabrak och ett rumptäcke av det.... :banana: :banana: :banana:
Det är samma tyg som på denna bild.... :love: :love: :love:

lotsofcats.2a.jpg

Vet någon en bra sida/ sidor med just lite udda utrustning i Tyskland eller andra Euro-länder? Då behöv man inte räkna om pengarna, när vi har Euro. ;)

Det är ju en faslig tur att man inte bor i USA och har högar med pengar att spendera....
Här kommer ett litet urval.....

blueflameset.jpg

mochablueflame.jpg

leoset.jpg

covers.jpg

Vimzis skrev:
Här kan du matcha schabrak och lindor :bump: :banana:
21_1_b.JPG

VILL HA VILL HA VILL HA! :bump: Kan fixa om hästen så den ser ut som ett offer för Japanese Street Fashion X'D Massvis med färger bara ;)

Javisst :D Awh, vilken söt avatar du har förresten, du har väl haft den ett tag, men jag måste bara säga det nu ^^V

Säger bara det: :love:
05_1_b.JPG

Och de där med jordgubbar på... :D
52_1_b.JPG

Kanske borde börja samla på benlindor ;')

Visst är han det! Världens sötaste ponny!!!

Nej, tyvärr. Men jag är hans skötare, så jag får ju både sköta och motionera honom eftersom han till vardags är kursponny men går bara ca. 2 ggr i veckan

Oh, vad trevligt ^__^ Jag försöker övertala min mor att låt mig köpa en sådan där liten, men jag vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt... Det är inte hästen i sig som är problemet, utan storleken - hon vill att jag ska ha en stor häst man kan rida på... punkt. >.<

Finns en jättefin shettis till salu just nu på annonssajterna, en shettis som ser ut som en liten nordsvensk! Så söt! Vill haaaa :love: Men rida är ju ett litet problem, kommer ihåg att min shettis red sin shettis. Hon var inte för tung men rev hindrena med fötterna när hon hoppade en gång, sen red hån inte så mycket mer ;)

Senast ändrad av en moderator:

Haha, attans :p Jag har också hittat en på en annonssajt jag skulle vilja ha, 86 cm i mankhöjd är den och übersöt... ^^;

Ååå!!!! När man ska åka till Varamon och bada kör man förbi dundersöta små minishettisar. Det är ett stuteri där.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 335
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
934
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka