utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Har varit i Halmstad över midsommar :)
Men sen när vi kom hem i lördagskväll så var först internet utslaget pga åskan i södra sverige....sen gick en omkopplare sönder och Telia påstod att den var lagad i måndags....
Vilket den inte var..:(
Me NU är den lagad :)
Tur man inte har Telia.....enligt grannen ville dom inte ens ta emot deras felanmälan, då den var lagad....grrrrrrr

Jag säger bara som Dame Barbara Cartland: JAG ÄLSKAR ROSA :) :) :)

Jag är själv 50-talist med D-pony och Lipp som jag älskar att klä i ROSA :)

Lozzan skrev:
Kens_FlyMask-purplenew.05.jpg

DEN skulle jag slänga mig över om jag hade minihäst... :love: Man vet aldrig, förresten... :angel:

*lånar knapp*

Ni är ju helt från vettet ( ;) )

Elshacera skrev:
Undrar bara är ni ponnyfolk eller vuxna som gillar rosa....
För om ni är vuxna, då är jag alltså inte längre själv om att gilla rosa lila och andra "barnsliga" färger på tottisarna fniss..

Mintgrön, baby blå :love:
Är själv vuxen ;) Camofalge och mkt mer :d

Lånar knapp

Vore kul att ha aerborngrimmor i dessa färger.. men de verkar inte finnas i sverige :confused: :(
15715.JPG

15716.JPG

När jag var i London fanns de på Harrods och i en annan hästsportsbutik, höll på att köpa den lila med det blev en klarblå/gul :d

Tror den andra butiken hette Riders and squires, hemsidan kommer jag in på men det går inte att klicka in sig på produkter.

Riders and squires

hahahahahaah
Vad ball, var hittade du dem?

Japp, kan inget annat än hålla med..:D
På förra sidan la jag upp bild på ryktset i helrosa, kolla in det om du inte hann...
Använder du sporrar?? :D
1097552369754_spurpink3.jpeg

Jo jag har sett det urgulliga rosa ryktsetet :)

Jag använder inte sporrar, men får jag ett par sådana här så skulle jag nog kunna hitta en användning för dom...:) :) :)

ASSGARVVV...

Då ni andra tipsar om länkar till sidor (har ju sett att ponny.. förekommer friskt)

Letar ni träns med färg fleecelindor i NEONROSA och saker i lila spana in den här länken..

Har precis handlat LILA distansträns NEONROSA OCH LILA lindor slutligen även en liten grimma i rosalila..
Nackdel dåliga bilder men BRA saker..
hälsn Turbos med speen i varje fall när de neonrosa kommer på..

http://hem.bredband.net/denemt/

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
31
· Visningar
1 219
Senast: MiniLi
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
934
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka