utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

bokslukaren skrev:
Dom här skulle man inte tacka nej tack till alltså alla e gör fräcka (skulle jag köpa dom skulle mamma svimma :D :o en mer om jag skullle sätta dom på pollen :) )

vart hitta du dom?? vill ju ha :love:

Jag tackar dock nej till just de där med krås och fjädrar, men de schackrutiga var väldigt söta <3 Hittade förstås alltihop på eBay...

Skcika en mail till dem med den korrekta adressen - och i beställningen så skippar du åä och ö. Ja du måste fylla ut "town" med din stads namn och "postcode" är ditt postnummer, det är bara till att fylla ut allt som dem behöver att veta ;)

copy4_100-0041_img.jpg

Är den inte fin :angel:

7139152877_0.jpg

Och den här till ;)

jag fyllde i allt så som det ska vara (+ ett SWEDEN, kanske skrev det efter staden vid närmare eftertanke?)
jag har ä i mitt efternamn, bytte inte ut det mot ett a, och dom hade skrivit helt rätt på kuvertet sen också :)
man får ju fylla i landskap (eller liknande) också, jag lät den vara kvar på det översta alternativet.

:devil: :devil: :devil:

En sådan skulle man ju bara ha om man stod i ett sådant där snobbstall i storstan alltså..... :angel: :love: :love: :love:

Och jag har faktiskt haft hästar uppstallade i 2 olika sådana där snobbstall i Stockholm.... :o :eek: :cool:

Poppis?
Det beror på vem du frågade... :angel: :rofl: :rofl: :rofl:

Har du det?? Hur tog dem emot all den färg glada utrustningen som du har till dina hästar?

Nu har jag bytat stall, så det ska bli spännande att se vad dem säger när jag hänger upp tränsen med blå och lila bett ;) + allt det andra jag har till mina änglar.

Stockholms Ridhus 1984:
Fuxig fullblodsvalack
Lila och rosa hemmefärgade schabrak
Sadelgjord och brösta lindade med lila och rosa färgade bomullslindor ytterst, det fanns inte så mycket att välja på om man hade en häst som fick skav av att man så mycket som tittade på honom...

Hos René Flückt 1988-89:
Skimmel Huntersto
Reds med RÖTT läderträns, mest barbacka då jag fått sadeln stulen...
Träningshoppade barbacka i trav LC-LA utan att riva....
Lånades villigt ut till alla ponnybarn som ville hoppa henne på onsdagarnas Clear Round-hoppningar....
Lånades också utav en tjej med unghäst så hon kunde träna tömkörning med en äldre häst innan hon gjorde samma sak med sin unghäst...
Tvingade igenom att vi som hade skimlar skulle få ha våra hästar tillsammans och ute hela dagen....annars blandade man aldrig ston och valacker....utan allat var uppdelat efter kön och färg :eek:

Som sagt....det beror på VEM du frågar om jag var poppis eller inte...

Oooh, i see... Då måste jag återkomma med en rapport på vad hästägarna i det nya stallet säger om mina färg glada prylar också ;)

*spännande*

Den diggar jag synd att man inte håller på med galopp, aja får la färga sadeln hemma då XD

d9_1_b.JPG

9f_2.JPG

a6_2.JPG

06_2.JPG

Saddle_Blanket_Western_5_Colors_S.jpg

77_1_b.JPG
:D
6-109355.jpg

Nu har jag bildbombat klart ;) Hittar massa andra jättecoola saker :D

PALLE PALLE PALLE - KOLLA IN SKYDDEN MED ROSA LUDD!!! Dem matchar perfekt till den rosa padden :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
22
· Visningar
943
Senast: Piaff
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
419
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
686
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka