utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Jag älskar tofsar/fransar m.m. :love:

Nej, det har du rätt i, just därför känns det lite tungt att plånboken gapar tom för det mesta :crazy: Hade gärna haft pengar över till en sadel jag egentligen inte behöver, om vi säger som så ;)

Det där såg rätt hemskt ut X') Men för all del, jag har inte planerat köpa en sådan outfit heller, tror min lilla gosse skulle få slag :p

700371.jpg

Det kanske inte syns, men det är lila strass på pannbandet
700373.jpg

703353.jpg

700091.jpg

Min.min.min.min.min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,'!!!!!!!!!11 :love: :love: :love:

ja! Ska försöka jöpa det täcket om scharpman kan ta hem det åt mejj...

Jag måste också ha :banana: dessa färger e helt ljuvliga :love:

kikade på Gibbon och en liten shettis att smycka hade jag velat ha :love: ev skall vi ha en på foder till vår äldsta son :love:
musblack är han, så lila kan vara supersnyggt på honom :bump:

*knapplån*

har ni shireskatalogen?
jag fick den igår, hur mycket rosa och lila som helst, vilja-ha-begäret var totalt!

Det är rosa strass på pannbandet, egentligen, det där paketet kan man köpa i "min" ridsportsaffär, synd att det är för litet för min heest bara :crazy:

japp, fick den härom dagen, har nog inte hunnit kolla ordentligt i den... *letar* febrilt efter katalogen.

vad läcker då råkar inte redan tröttnat på den så kan du få min adress så du vet vart du kan skicka den ;)

Haha, nää, det är det inte, men i alla fall X'P Hur får man tag på shireskatalogen?

Jag vill också ha en Shireskatalog :)
Eller skickar dom bara ut dom till återförsäljare :confused:

Hoppas inte, för i så fall kan jag ju bara se mig i stjärnorna efter en :p

Och varför kan inte de där lila gummibootsen som ligger ute på tradera vara i stl S? damn, det är ju på tok för stort .___.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
22
· Visningar
943
Senast: Piaff
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
419
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
686
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka