utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

oh, grönt!!

var i ullared i helgen och inskaffade då bl.a. pannband med strass :love: och lila grimskaft

Ja, varför inte? ;) Fast det kanske inte är så smart att göra det i stallet jag har min häst i just nu, får vänta tills han flyttar till ett privat, alltså antigen vår eller höst näst år. Sedan ska det pyntas :D

Var i Stockholm i helgen och såg att de hade rosa läderträns med silverlänk på pannbandet vore kanske något för alla som gillar rosa.

Apropå utrustning med knepiga färger så såg jag benskydd i grönt fusk ormskinn för något år sedan......speciella

Charisma, no doubt. OM jag hade haft en mörk shettis skulle jag skaffat mig ett sådant träns för länge sedan, men min herre passar inte i rosa och en vän till mig har förbjudit mig ha rosa till honom i vilket fall som helst :p Ingen större förlust som det är just nu, whatsoever ;)

Awh, det vore ju något, jag som är så fäst vid ormar i allmänhet :D

Fegis;)
Vi har precis sålt ett lila Charismaträns, lila besnkydd samt schabrac till en arabhingst.
Kan han ha lila urtjusig i det skall tilläggas..
Kan väll din ha rosa eller rött..
mvh El

*knapplån*

Jag säljer denna myyyyycket rosa grimma :D Man syns garanterat! Dock för liten för min häst :(

21713609_1.jpg

Tradera :angel:

/snurpe

Schh, jag är bara inte så förtjust i rosa och rött >.< Men lila är fint ;)

TTTTT*******a :D

fast jaghar inte prövat det ännu..hoppas det passar...annars....:angel:

hur ser charismatränset ut igentligen? På hemsidan är det mer åt det "orange" hållet och på din bild lila 8snygagre på din bild!)

Om man jämför med tapeten i hallen, som är i någon lilanyans...fanns där när vi flyttade in, så är färgen mer åt det lila hållet...

Ska se om jag kan ta fler bilder tillsammans med mina rosa nylonträns som färgjämförelse...

Återkommer senare i helgen...

jag kollae pået rosa på stocholm horse show och et ärsom ceriserosa inte lila. tyvärr

Tigertofflan skrev:
Nu har jag skrivit till hööks och efterlyst schabrak och lindor i fullsize! Får se om jag får något svar! :)
Har fått svar nu! :D

Hej,
Tack så jättemycket för ditt e-mail nedan, väldigt roligt att höra att du gillar våra nya grejer! Vi jobbar hela tiden på att försöka bli bättre och bättre och är jättetacksamma för alla synpunkter som gör att vi kan bli bättre.
Ber om ursäkt för att du inte har fått någon respons på detta mail tidigare, men jag har varit ute och rest ett par veckor och därför inte sett ditt mail förrän nu.

Vi skall definitivt titta om vi inte kan ta hem dessa ponnygrejer i storhäst också och håller konstant utkik efter snygga remont träns.

Tack än en gång för dina åsikter,

Med vänliga hälsningar

Anneli Andersson/Hööks inköpsavd

Det lila tränsen är Ljuvliga i färgen varken för ljusa (kan ju då lätt bli åt det ljusrosa hållet) och inte för mörka..
Det rosa har precis kommit hem skulle vilja säga att de är lite åt det cerisrosa hållet om ni förstår vad jag menar..
Hälsn El

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
19
· Visningar
763
Senast: zarmino
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
932
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda -21