utrustning till minishetlands...var finns det?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mithra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 261
M

Mithra

har letat över allt, hittade en grimma på tradera till minishetlandsföl, den var för liten, och alla fölgrimmor eller minishetlands man köper ute i butik är för stora! var kan man hitta grimmor och träns till minisar? någon som vet?

Sv: utrustning till minishetlands...var finns det?

tack för tippset.:)

Turbos är mutad av oss på Z###tzas..:rofl:
Hon får ALLTID fika när hon dyker upp.
Funderar på att dra in det nu när jag ser att hon rekommenderar andra firmor hmmm:devil:
mvh El

Åh fanken trodde man fick betala för reklamplats..
Lite genomskinligt med inläggen från dig.SÄLJ SÄLJ SÄLJ

hälsn Snuffsie zzzz

Ponnyprakt har väl inte täcken till minishettisar? :confused: Är inte deras minsta storlek typ 105?

Tror snuffsie hänvisar till Cados inlägg=det är alltså ponnyprakt själva som skriver att de har minishettissaker..
Om jag nu förstått inlägget rätt.

Sedan är jag/vi tacksamma om vi själva får svara på frågor om hur tillvida vi äger eller inte...
Alltså ytterst tacksamma Cado om du ej svarar åt oss.

Vi har ej svarat åt dig och är alltså tacksam om du ej fortsättningsvis gör det åt oss.

Instämmer med Turbos vill du ha expert på minishettisutrustning gå in på Jäboruder, dessa har shettisshoppen samt är STOR,VÄLKÄND uppfödare av shettisar. Med andra ord borde de kunna hjälpa dig få rätt storlek på utrustningen.

mvh El

*Knapplån*

Det går utmärkt att tipsa om ställen, men länkar kan användaren själv leta upp.

Boj/moderator

Aha, på så vis :idea:

Liknande trådar

Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
599
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
258
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
241
Senast: Jeps
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
247
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?