Utrustning

B

**BORTTAGEN**

Jag har letat som en galning men hittar inte nåt ställe på internet där man säljer eller tipsar om handikapp-utrustning. Vill nån vara snäll och tipsa mig? :confused:
 
Freedomrider har en hel del.
Överhuvudtaget försök gå via USA el England.Du kan även kontakta Helena hagberg på Ridsportförbundet.När vi gjort om min hemsida är det meningen attdet skall komma ut info även där.

Thina
www.alsterfeldt.nu
 
Min erfarenhet av när jag har tillverkat handikapputrustning för ridning är att varje ryttare har sina speciella problem och att det är därför svårt att hålla ett sortiment som passar alla därför är det bättre att låta en sadelmakare tillverka efter ryttarens önskemål.
Oftast så har ryttaren en ide om vad som skulle fungera.
 
Jo, men det finns väl i Sverige också? På ridskolor har dom ju lift och speciella sadlar och tyglar och sånt. Eller måsta man specialbeställa? :confused:
 
Sv: Utrustning

Kaupre ridsport har i alla fall en handikapsadel.....de kanske kan ta hem annan handikaputrusning också.
www.kaupre.se
 

Liknande trådar

Utrustning Min man behöver köpa sig en ridhjälm och han har tydligen abnormt stor huvud 😅 Storlek 60 är alldeles för litet men jag hittar...
Svar
4
· Visningar
647
Senast: iNHALE
·
Hästvård Har sett konstiga fläckar på hals och bakom öron på ett par av våra hästar. Som en äggsamling??:confused: 😶men det är som hårda smulor...
Svar
13
· Visningar
1 094
Senast: Livi
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har lånat ut min ponny i sommar. Hade från början inte tänkt att göra det men blev tillfrågad från en bekants bekant som...
2
Svar
34
· Visningar
3 981
Senast: QueenLilith
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
954
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp