JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Distans
Trådstartare
Trådstartare
love_yaya
Startdatum
Startdatum
4 Jul 2007
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
736
Status
Stängd för vidare inlägg.
HEJ! Jag tänkt börja rida distans med min fd travare. Så jag undrar om det är en speciell sadel eller ett speciellt träns man måste ha eller går de med vanlin hoppsadel och ett vanligt träns? Skulle också gärna vilja ha tips om hur man håller hästen i form.?
Tacksam för alla svar
Sv: Utrustning?
använd det som passar hästen bra och är bekvämt för dig.
finns många trådar i detta ämne så sök lite
Status
Stängd för vidare inlägg.
Western
Hej!
Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Skola & Jobb
Hej alla bukefalos medlemmar.
Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast...
2
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Ridning
Hej allihopa! 😊
Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svensk Politik 4
Samhälle En annan diplomat anställd på UD misstänktes ha varit inblandad i att ha läckt bilderna på Thyrberg greps med buller och bång av SÄPO...
EmmaBovary
2 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Letar vägghängd slangvinda. Hittat två kandidater, Julas och Clas Ohlsons billigaste. Frågan är om det är för billigt, är det bättre att...
sthu
3 minuter sedan
Eurovision 2025
Kultur Sverige har fått startnummer 23 i finalen. Producers choice så det snackas (bland fans i sociala medier) om att Björkman gav Sverige ett...
Lingon
5 minuter sedan
Hur gör ni med vovvarna när ni är sjuka?
Övr. Hund Du kan ha ett kort i plånboken med kontaktuppgifter till två olika personer som man kan ringa för att ordna med hundarna om du måste...
lilstar
7 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 1 100
Hund
Dalmatiner
Hundavel & Ras Tillägg; (ja jag kan tjöta hur länge som helst om den här rasen) De är ofta stora, tunga, klumpiga, tar plats och tror själva att de är...
Maniac123
15 minuter sedan
Svar: 142
Visningar: 5 979
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Håller att kläckas isbar här, 1 av 8 var inte befruktade 1 har dött i ägget och nu håller det på att kläckas så får veta i helgen hur...
nullo-modo
34 minuter sedan
Svar: 1 940
Visningar: 188 213
Djur
Pass förvaring
Anläggning När jag stod inhyrd ville stallägarna ha kopior på alla passen, men hästägarna var själva ansvariga för hantering och förvaring av...
Roheryn
27 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Vanliga gångjärn med en "tapp" och ögla funkar jättebra, går att öppna mer än 90 grader utåt. Tänk bara på att testa balansen i stödet...
warg
55 minuter sedan
Svar: 701
Visningar: 61 428
Grenar
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Ja, är ju samma naivitet som "nej det behövs ingen besiktning för den är ung och oförstörd/sparsamt tagen/aldrig riden/etc".
Alexandra_W
Idag kl 11:11