Utställning.

Demon

Trådstartare
Jag skulle vilja ställa ut våran hund. han är fem åc och har aldreig blivit utställd. Hur ska jag göra?
 
Ta kontakt med din lokala kennelklubb eller rasklubben för din hundras. Se om de har någon ringträning, där man får lära sig hur det går till att visa hund. Ta reda på vad du behöver göra för förberedelser med t ex trimning, i hur pass god tid hunden måste trimmas för att se bäst ut om det är en sån ras. Kolla att du har giltigt vaccinationsintyg!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag funderar kring en hunds beteende, jag har mina teorier men skulle gärna vilja höra andras input, kanske om någon är mkt kunnig inom...
Svar
18
· Visningar
648
Senast: Lingon
·
Hundträning Hej! Jag kommer snart få hem min första hund. Jag har läst på och även frågat vänner med hund men skulle vilja höra lite mer tips :)...
2
Svar
30
· Visningar
2 074
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
12 165
Senast: Hedinn
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 146
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp