Utställning, HJÄLP!! Hur gör man?!?

Sv: Utställning, HJÄLP!! Hur gör man?!?

Låt du manen vara, det viktiga är att den inte hänger nedanför halslinjen. Ingen ide att ändra på allting för en enda utställning. Sen om du blir biten av utställningsflugan så kan man ju fixa lite i taget för det är en hel vetenskap som jag fortfarande bara vet en bråkdel om.

Ang tränset så blir det jättebra med en vanlig engelsk nosgrimma eller en aachen utan nedre remmen.
Och på henne skulle jag faktiskt lägga lite make up med babyolja runt ögon och mule, det förstorar och fördjupar lite. Men prova innan så du ser att det inte blir kladdigt. Jag föredrar barnängens barnolja, den tycker jag är lättast att applicera och även att torka av om det blir för mycket.

Tycker bara att det är kul att hjälpa till!

Tänkte på det här med hennes papper, kan hon inte gå som part bred om man vet att en av föräldrarna är welsh?

Låt du manen vara, det viktiga är att den inte hänger nedanför halslinjen. Ingen ide att ändra på allting för en enda utställning. Sen om du blir biten av utställningsflugan så kan man ju fixa lite i taget för det är en hel vetenskap som jag fortfarande bara vet en bråkdel om.

Ang tränset så blir det jättebra med en vanlig engelsk nosgrimma eller en aachen utan nedre remmen.
Och på henne skulle jag faktiskt lägga lite make up med babyolja runt ögon och mule, det förstorar och fördjupar lite. Men prova innan så du ser att det inte blir kladdigt. Jag föredrar barnängens barnolja, den tycker jag är lättast att applicera och även att torka av om det blir för mycket.

Tycker bara att det är kul att hjälpa till!

Tänkte på det här med hennes papper, kan hon inte gå som part bred om man vet att en av föräldrarna är welsh?

Du har helt rätt, blir väldigt lätt att man snöar in sig på detta. Är som du skriver bara en enda utställning, och vem vet, man kanske får blodad tand. :)
Köpte faktiskt en kräm på Hööks sist jag var där. Får väl se om den gör någon skillnad. :)
Får se hur jag gör med tränset. Har faktiskt inte någon engelskt nosgrimma hemma, kör med remmont i vanliga fall.
Jo man kan regga henne som partbred, men jag skulle ju vilja ha henne som Welsh cob då hon är renrasig. Vi får se hur det går, men annars är ju det ett alternativ.

Då var första utställningen för mig avklarad :D! Tack och lov för det! Börjar med att det ÖSREGNAR! Men väderguden slutade precis när det var dags för mig att lasta ur.
Rosie har gjort jättebra ifrån sig idag. Vi kom därifrån med 37p, jag är jätteglad att vi lyckades genomföra det. Domaren tyckte att hon skulle växa till sig lite och när jag skulle visa henne i trav så brallade hon hela tiden. Men sån är hon min ängel :love:

"Toughcookie" Fick tyvärr inte tag på en mörkbrun engelsk nosgrimma men det fungerade utan också, men de andra cobbarna i klassen hade det så om det blir en nästa gång så skall jag fixa det.

Här är en bild från dagen!

DSC02519.jpg

Hur har det gått för Er andra som skulle visa?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 063
Senast: Sharpless
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 814
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 029
Ridning Hejsan! Jag har en D-ponny valack på 7 år som jag själv har ridit in och utbildat vilket gått super. (Jag är 14 år och har unghästvana)...
Svar
15
· Visningar
4 124
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka