Uvex Exxential Fren

Lill76

Trådstartare
Är dom hjälmarna säkra att köpa igen? Visst var det en av modellerna som blev återkallade? Finns ju hos en hel del återförsäljare så jag undrar om man vågar köpa?
 
Sv: Uvex Exxential Fren

Det var en modell av Uvex hjälmar som underkändes (liksom typ 20 andra modeller från andra tillverkare/ÅF) och mig veteligen är Uvex den enda tillverkaren som kallade tillbaka hjälmarna och ersatte med nya. Så jag känner mig trygg med att köpa Uvex-hjälm.
 

Liknande trådar

Utrustning Nu behöver jag er hjälp igen. Jag är på jakt efter ett par jympadojjor att ha i stallet. Säkra stallskor för ridning har jag redan...
Svar
17
· Visningar
1 018
Senast: Buck
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 150
Senast: JennyLz
·
Utrustning Jag har under större delen av sommaren försökt hitta bra benskydd som ger bra stöd till både senorna och även kotorna. Det finns ju en...
Svar
0
· Visningar
387
Senast: iNHALE
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 072
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp