Bukefalos 28 år!

Vaccinera mot rota-virus

Bor i Österrike och här ingar det i vaccinationsprogrammet sen manga ar. Mina tre barn har fatt det och jag har inte märkt ngr biverkningar och har inte hört om biverkningar fran ngn annan heller.

Vet inte om det har ngt samband men barnen har knappt haft ngr magsjukor (peppar, peppar :). Tror 5 och 6 aringen har varit magsjuka tva ganger och 1aringen en gang i hela sina liv. Överlag verkar barn här vara magsjuka mindre än barn i Sverige (fast det kan ju ocksa beror pa mindre förskoletid)
 
Kan ju uppdatera för sakens skull. Dottern visade inga tecken på biverkningar, möjligtvis att hon var lite gnällig en eftermiddag två dagar efter vaccinet, men det kan ju varit vad som helst.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 311
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 005
Senast: Miingla
·
Kropp & Själ Någonting står inte rätt till i min kropp. Det började natten mot tisdag förra veckan med att jag ärligt talat trodde att jag skulle...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 550
Senast: Bapelsin
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 653

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp