JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vackra bilder på era katter!
Sv: Vackra bilder på era katter!
kl
Det var jag som skapade den här tråden och då hade vi en katt(Koira), men min sambo blev allergisk så Koira fick flytta
Nu har jag en sådan enorm katt-abstinens så jag vet inte vart jag ska ta vägen...Vi skulle nog kunna ha en Cornish Rex, men dom är ju såååå dyra...
Ja,ja
För att sukta mig själv( och er andra) så lägger jag in några bilder på två cornish som jag bodde med förut.
Batman och Masken!
Ying/yang
Masken
Batman
Masken
Det är bara att spara pengar...
Den här bilden gillar jag på min katt Mysan. Dock är den säkert 1 år gammal lr nåt.
*kl*
Min goa kille, som tyvärr gick bort hastigt i onsdags
Vår lilla Ninja, 19 v gammal...
Här är min lilla tjej på 9v som flyttar hem om 3 veckor
Och gamlingen Tiger på 16 år
Mysgrisen beklagar din sorg..vår bebis gick bort inatt
sov alltid varje natt under täcket & vi delade alltid på kudden...
Bilder på *Sandvretens Dynamit som liten, har inga nyare bilder...
Oci korsningen Lucy
Det där är utan tvekan den vackraste katten jag har sett.
Tack, vad glad jag blir.
Han är speciell vår lille båtkatt och det kommer bli stor saknad när han inte finns hos oss längre, fasar för den dagen
hjälper mig ofta med höpåsar, samt visar hur duktig han är på att hoppa omkring & klättra träd när jag ska fylla påsar
Pip-Larsson försöker tvinga de andra katterna att leka med honom
Pip-Larsson som bebis med syskon..
Lilla Lucy som kattunge
ursäkta för bildbombningen...
Vilka mysiga katter/bilder.
Här kommer några bilder på mina flickor
Övr. Katt
Hej! Jag har ett stort dilemma kring mina två katter. Jag har en hona på snart 10 år, som jag haft sedan hon var kattunge och en hane på...
Övr. Katt
Klösträdet i vardagsrummet är snart tio år gammalt och börjar bli ganska slitet. Nu kikar jag på ett nytt klösträd, men känner att jag...
Övr. Katt
Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett.
När jag läst om det tidigare (och på...
Övr. Katt
För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Somna in hemma
Hundhälsa Vi gjorde samma sak med syrrans hund, som var mest med mamma. När hon blev för gammal och det var dags tog vi hem veterinären till mig...
Mia_R
28 minuter sedan
Svar: 33
Visningar: 1 825
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...
Capybara
Idag kl 17:00
Svar: 1 923
Visningar: 187 127
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ah, ok! :) Jag fixade recept gratis på firstvet så det var väldigt smidigt men nu när jag kollade min närmsta apotek har de bara...
geting
Idag kl 16:32
Svar: 1 423
Visningar: 87 335
Hund
Besiktning nödvändig?
Hästvård Görs en besiktning är risken att om det röntgas osv blir en anmärkning. Har jag redan hästen hemma hos mig och gör en vetcheck blir det...
Freazer
31 minuter sedan
Svar: 15
Visningar: 919
Vård
Linjeavel?
Avel Lyssnade också på den och håller med!
Blyger
46 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 801
Avel
Bergsyra
Foder & Strö Det är nog inte känt vilken mängd det är giftigt. Man verkar ha funnit att den innehåller oxalater och nitrater, av vilka de senare...
Cattis_E
59 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 150
Vård