Vad är det för fel?

Lorelie

Trådstartare
När jag sätter i sladden i min digitalkamera så dör datorn. den visar blåskärm och startar om sig själv. Det blev så här efter att jag fått tillbaka den efter reparation. Jag har avinstallerat allt som har med kameran att göra. Då fungerade det en gång, men när jag försökte igen efter en stund så gick det inte. Vad är det för fel?
 
Hur gör man det?

Nu fungerade det helt plötsligt igen... hade ett kort i kameran som det stod "Error" på, tog bort det och provade, och då fungerade det
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
227
Senast: Enya
·
Hemmet Helt plötsligt gick elen i vissa delar av huset, men inga säkringar har gått :confused: Maten var klar så vi satte oss och åt, medan vi...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 705
Senast: tanten
·
  • Artikel
Dagbok Jätte konstig rubrik jag vet. För någon vecka sedan sa jag upp kontakten med min storebror efter ett jätte bråk via telefon. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 159
Senast: et_flickan
·
Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
233
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp