Bukefalos 28 år!

Vad är det för fel?

Lorelie

Trådstartare
När jag sätter i sladden i min digitalkamera så dör datorn. den visar blåskärm och startar om sig själv. Det blev så här efter att jag fått tillbaka den efter reparation. Jag har avinstallerat allt som har med kameran att göra. Då fungerade det en gång, men när jag försökte igen efter en stund så gick det inte. Vad är det för fel?
 
Hur gör man det?

Nu fungerade det helt plötsligt igen... hade ett kort i kameran som det stod "Error" på, tog bort det och provade, och då fungerade det
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Enya
·
Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
1 615
Senast: Inte_Ung
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
185
Hemmet Helt plötsligt gick elen i vissa delar av huset, men inga säkringar har gått :confused: Maten var klar så vi satte oss och åt, medan vi...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 829
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp