Bukefalos 28 år!

Vad är det för låt?

Asko

Trådstartare
Jag har bilder från en musikvideo på hjärnan och jag kan inte komma på vad låten heter! Det är en svart man och svart kvinna som sjunger tillsammans, och kvinnan sjunger i hotellrummet medan mannen sjunger medan han är på väg upp i hotellet. Låten anspelar på att de är på väg att möta sin flick-/pojkvän, men i slutet av musikvideon när de möts så visar det sig att det inte är varandra de ska träffa utan de verkar inte känna varandra.
Jag kommer ihåg att jag gillade låten men jag kan inte komma på vilka det var och vad låten heter! :arghh: Tror att låten är från tidiga 2000-talet.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 100
Senast: cassiopeja
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 693
Senast: Imna
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 702
Senast: AlmostEasy
·
Äldre Jag är en kvinna på 40 år som heter Hanna. Jag är 164 cm lång och väger 75 kg. Jag har brungröna ögon och askblont hår. Jag har glasögon...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 932
Senast: Skorpion76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp