Bukefalos 28 år!

Vad är det för sadel?

Sv: Vad är det för sadel?

Instämmer hiihi! Fram med bilder på proffsen! Så vi vanliga dödliga kan få lära oss ngt!
 
Sv: Vad är det för sadel?

Varför tror du inte att den legat i bråten det går att putsa upp saker så de ser rätt bra ut faktiskt. Den är fin att ha i vardags rummet bredvid baren och cowboy hatten bredvid. de går att göra mkt cool inredning.
Tråkigt att en del ska vara så nedvärderande här låter som nån sorts besservisser. Både BILL och KENNETH rätt ofta faktiskt och de lustigaste är att de är bara på sadelutrustning som detta är. Jag har väl stött på de nån annan gång ang hamster osv.Kommer inte ihåg riktigt.
Skulle vara roligt om dom la in en bild på sin egen utrustning osv. så vi får se hur de riktiga PROFFSEN har de.:mad: ;) HIHIHIHIHI.....HA


det konstiga är att BILL och KENNETH ... i princip ALLTID SVARAR I SAMMA TRÅDAR?!?!
ofta är de inne med några timmars mellanrum och ibland går det dagar innan båda dyker upp SAMMA DAG?
troll???
de lägger aldrig ut bilder på sigsjälva/hästar/tävlingsresultat etc. men konstigt nog är de bäst i hela sverige?

i vissa trådar säger bill tillomed emot sigsjälv? jag kan citera om ni vill se vad jag menar.

därför tycker jag att man inte ska bry sig om vad de skriver. jag tror att både bill och kenneth är samma person som bara är en "wannabe"
 
Sv: Vad är det för sadel?

Ja dom /den är ju helt underbar/not =pain in the ass med sina inlägg med den/ dom har nog roligt för nu sitter vi ju och diskuterar dom/den. då vi inte har vett att gå och lägga oss. :rofl: :rofl: :smirk:
 
Sv: Vad är det för sadel?

finns det något "bevis" på att det är bills sadel då? den är ju inte äns på en häst! om han har en så bra kamera så att bilden blir så fin, varför inte slänga in en bild på en av deras så fina hästar?
och de andra bilderna ser ju ut å ha blivit fotade i en studio ;)
 
Sv: Vad är det för sadel?

Varför tror du inte att den legat i bråten det går att putsa upp saker så de ser rätt bra ut faktiskt. Den är fin att ha i vardags rummet bredvid baren och cowboy hatten bredvid. de går att göra mkt cool inredning.
Tråkigt att en del ska vara så nedvärderande här låter som nån sorts besservisser. Både BILL och KENNETH rätt ofta faktiskt och de lustigaste är att de är bara på sadelutrustning som detta är. Jag har väl stött på de nån annan gång ang hamster osv.Kommer inte ihåg riktigt.
Skulle vara roligt om dom la in en bild på sin egen utrustning osv. så vi får se hur de riktiga PROFFSEN har de.:mad: ;) HIHIHIHIHI.....HA

Tia diggar Gordon :bow:
 
Sv: Vad är det för sadel?

Hjälp vilken attityd ni har på det här stället:eek: .


Håller med :bow: :bow:

Jag är så himla trött på att läsa elaka "du måste vara dum om du trör att det DÄR är en sadel" kommentarer (alltid ifrån samma personer) så fort någon oskyldig nybörjarmänniska ställer en fråga om westernsadlar. Man kan väl dela med sig av sin kunskap utan att vara otrevlig tycker jag! :mad:

Ska sägas att det finns trevliga hjälpsamma människor här också som INTE ägnar sig åt sånt.
 
Sv: Vad är det för sadel?

det konstiga är att BILL och KENNETH ... i princip ALLTID SVARAR I SAMMA TRÅDAR?!?!
ofta är de inne med några timmars mellanrum och ibland går det dagar innan båda dyker upp SAMMA DAG?
troll???
de lägger aldrig ut bilder på sigsjälva/hästar/tävlingsresultat etc. men konstigt nog är de bäst i hela sverige?

i vissa trådar säger bill tillomed emot sigsjälv? jag kan citera om ni vill se vad jag menar.

därför tycker jag att man inte ska bry sig om vad de skriver. jag tror att både bill och kenneth är samma person som bara är en "wannabe"

:rofl: :rofl: Detta var intressant
 
Sv: Vad är det för sadel?

ja dom där k o b är lustiga, men dom har väl inga kompisar att hacka på. Haaa haaa hiiiihiii:rofl: där fick han/dom:bump: :banana:
Hjälp tänk om dom hackar på mig nu dåå!!!:eek: :rofl:
:rofl: Äh skit i dom.:rofl: :devil:
 
Sv: Vad är det för sadel?

Lustiga och lustiga. Är man nybörjare och hamnar här kan man bli bortskrämd från allt vad western heter för att man tror att det är så otrevliga och dryga människor som sysslar med western. :devil:
 
Sv: Vad är det för sadel?

finns det något "bevis" på att det är bills sadel då? den är ju inte äns på en häst! om han har en så bra kamera så att bilden blir så fin, varför inte slänga in en bild på en av deras så fina hästar?
och de andra bilderna ser ju ut å ha blivit fotade i en studio ;)

De andra bilderna är bara till för att visa hur gamla sadlar ser ut... Har du inte läst hela tråden??
 
Sv: Vad är det för sadel?

Man kan väl dela med sig av sin kunskap utan att vara otrevlig tycker jag! :mad:

Ska sägas att det finns trevliga hjälpsamma människor här också som INTE ägnar sig åt sånt.

Jag har alltid funderat över varför några tämligen få men flitiga personer på olika forum bedriver häxjakt på andra. Ofta sitter de jagande personerna inne med en stor kunskap som de, om de ville, kunde dela med sig av till de som kan mindre. Men de väljer i stället att bara hacka.

Bill - din sadel är otroligt vacker. Av det jag läst som du skrivit hör du dock till kategorin som jag misstänker kan väldigt mycket men som föredrar att såga andra i stället för att berätta lugnt och sakligt och VÄNLIGT hur det är. Varför väljer du att vara sådan? Du når ut till så många fler och blir tagen på så mycket större allvar om du är vänlig ju.

/Jenny
 
Sv: Vad är det för sadel?

Vilken konstig tråd det här var,:confused: .

Måste trösta ts och berätta att jag i all min okunskap tyckte sadeln såg jättedyr och orginell ut :o . Jag såg nämligen inte de farliga häftklamrarna.
 
Sv: Vad är det för sadel?

Vilken konstig tråd det här var,:confused: .

Måste trösta ts och berätta att jag i all min okunskap tyckte sadeln såg jättedyr och orginell ut :o . Jag såg nämligen inte de farliga häftklamrarna.

Det är det som är problemet, de syns inte utifrån...;)
De märks först när de lossnar och den krake som sitter i sadeln just då trillar av och slår sig....:angel:
 
Sv: Vad är det för sadel?

Lämnar den här tråden åt sitt öde.
Synd om de människor som måste in på trådar för att provocera med barnsliga inlägg.
Cred till resten som tar den på allvar.

Vad har jag sagt som är barnsligt?:crazy:
 
Sv: Vad är det för sadel?

Vilken konstig tråd det här var,:confused: .

Måste trösta ts och berätta att jag i all min okunskap tyckte sadeln såg jättedyr och orginell ut :o . Jag såg nämligen inte de farliga häftklamrarna.


=) tackar för stödet.
 
Sv: Vad är det för sadel?

Aha:idea: jag är lite trög ibland. Den här tråden var så konstig så man hänger inte riktigt med nånstans:angel:
 
Sv: Vad är det för sadel?

Fruktansvärt mogen attityd här....:angel:

Usäkta men de var väl första gången jag gjort nått sånt och de var bara för att testa dessa 2 personer,Men jag LOVAR att SKÄRPA mig mamma.(Kunde inte låta bli att vara lite sarkstisk tror de smittar av sig) Läs alla andra mina inlägg så får du se. URSÄKTA ska aldrig mer spela omogen.:rofl: :bow:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp