Vad är det för textil jag tänker på

BernT

Trådstartare
En slags tyg/textil, lite tjockare och liksom ojämn. Typ pluppar. Och plupparna går upp och ner. Alltså upp på en sida och då blir det en urholkning på baksidan. Och så blandas upp och ner pluppar på båda sidor.

Har ingen aning om vad det skulle kunna ha för namn, minns inte ens var jag sett det? Tror det var svart eller grå/svart men finns säkert i andra färger med.
 
En slags tyg/textil, lite tjockare och liksom ojämn. Typ pluppar. Och plupparna går upp och ner. Alltså upp på en sida och då blir det en urholkning på baksidan. Och så blandas upp och ner pluppar på båda sidor.

Har ingen aning om vad det skulle kunna ha för namn, minns inte ens var jag sett det? Tror det var svart eller grå/svart men finns säkert i andra färger med.

Vilken typ av textil? Till kläder eller annat?
 
En slags tyg/textil, lite tjockare och liksom ojämn. Typ pluppar. Och plupparna går upp och ner. Alltså upp på en sida och då blir det en urholkning på baksidan. Och så blandas upp och ner pluppar på båda sidor.

Har ingen aning om vad det skulle kunna ha för namn, minns inte ens var jag sett det? Tror det var svart eller grå/svart men finns säkert i andra färger med.
Bäckebölja? https://sv.wikipedia.org/wiki/Bäckebölja
 
vaffelpike-handduk-rosa.jpg
Våffelpiké?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag...
Svar
6
· Visningar
1 226
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 255
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis" liksom så många andra småtjejer. Har kanske nämnt henne här i min dagbok tidigare, jag...
Svar
0
· Visningar
427
Senast: miumiu
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 968
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp