Bukefalos 26 år!

Vad är det?

B

**BORTTAGEN**

Vad är det för skillnad mellan welshponny och welshponny R? Är inte insatt i welshrasen men skulle vilja veta ändå!

Blomman

G

gonkan

Welshponny R är en förvuxen Welshponny B. Men R ska inte finnas längre utan blir de förvuxna så ska de registreras som B, men får inte visas eller bli godkända osv osv om jag har fattat det ny rätt.... :banana:

welshponnyn sek R är en welshponny som vuxit över maxgränsen (137 cm mkh) En "vanlig" welshponny är sek B.. Sektion R finns inte längre utan har tagits bort..

B

**BORTTAGEN**

Tack för hjälpen! Vad gör man med de som är sek R, vart hör de hemma då?

Blomman

Liknande trådar

Trädgård & Växter Hittade kluster av denna på betet. Gillar formen o färgen mycket. Men lyckas inte identifiera (är heller ingen fena på floran). Nån som...
Svar
13
· Visningar
924
Småbarn Tankar, tips och input mottages tacksamt. Mitt barn (R), drygt 2 år gammal, började på fsk i september. Han har trivts bra hela tiden...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
11 034
Gnägg Hej, Jag önskar tankar och tidigare erfarenheter från alla er som är insatta i ponnys då jag själv inte har mycket kunskap kring raserna...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 612
Utrustning Hej! Tja som rubriken säger 😊. Skulle vilja ha en lite tunnare men ändå tryckutjämnande padd, ev en som höjer något lite bak. Tycker...
2
Svar
20
· Visningar
1 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• "Få det gjort" i vardagen - tips och trix!
  • Jag är en hoarder
  • Behöver lite stöd

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundar i värmen
  • Valp 2022

Hästrelaterat

Omröstningar

• Bästa läderbalsamet