Bukefalos 28 år!

Vad är din favorithuvudbonad? Spinnoff på tråden om hur muslimer lever,

Sv: Vad är din favorithuvudbonad? Spinnoff på tråden om hur muslimer lever,

<snip>
Jag bara längtar tills jag blir tant så att jag kan ha kappor och matchande hatt. Och kanske en kanintax i läderkoppel med mässingdetaljer.

Det gjorde jag ocksa ... och sedan flyttade jag hit. Forst hamnade jag i Florida dar shorts ar gangbart overallt aret runt och allt utom golf 'visor' formodligen far en att svettas ihjal.:grin: Nar jag tog mig ur den hemskheten kom jag till South Carolina dar atminstone vissa tar pa sig nagot annat an shorts nar de gar pa "finare" stallen, eller teater eller sa ... Kappor ar dock helt ute aven om det finns ett par manader da det skulle kunna anvandas och alla hattar som inte ar western finns bara pa galoppbanorna. (Fast den Britiska kungliga familjen har en ganska stor egendom i min stad -stor i alla hast sporter- och drottningen har setts kora hast och vagn i stadens karna dar vi har stora omraden med grusvagar och knapparna till overgangsstalle ljusen pa lagom hojd for ryttare. Nagon hatt har det dock inte namnts i sammanhanget:p)
 
Sv: Vad är din favorithuvudbonad? Spinnoff på tråden om hur muslimer lever,

Jag bara längtar tills jag blir tant så att jag kan ha kappor och matchande hatt. Och kanske en kanintax i läderkoppel med mässingdetaljer.

Det finns ju de som påstår att man blir tant när man passerar 30-strecket... :angel:
 
Sv: Vad är din favorithuvudbonad? Spinnoff på tråden om hur muslimer lever,

Jag gillar att ha basker på mig. Har farmors gamla rackare i skogsgrönt som jag är sjukt förtjust i :)

Jag köpte en i vintras med avsikt att hålla öronen varma också som jag gillar skarpt men ser lite halvdum ut i för jag har så stort huvud...

snapshot_20121203_50bc96bcddf2b33fba005231.jpg
 

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst med eksem
  • Födda 2022
  • Böjprovsreaktion vid hovböld?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp