Bukefalos 28 år!

Vad är fel med min fot?

Viva

Trådstartare
Och finns det något jag kan göra?

Jag har ont på utsidan av foten, nedanför och bakom fotknölen. Det gör mest ont att vinkla foten. Men om jag belastat den mycket gör den även ont i vila. Det är också ömt vid tryck. Blir bättre när jag varit ledig och kunnat vila (bortsett från promenader med hundarna) men blir värre när jag jobbar igen. Började för ungefär 2.5 vecka sedan och har inte blivit bättre.
 
Och finns det något jag kan göra?

Jag har ont på utsidan av foten, nedanför och bakom fotknölen. Det gör mest ont att vinkla foten. Men om jag belastat den mycket gör den även ont i vila. Det är också ömt vid tryck. Blir bättre när jag varit ledig och kunnat vila (bortsett från promenader med hundarna) men blir värre när jag jobbar igen. Började för ungefär 2.5 vecka sedan och har inte blivit bättre.
Svullet/svampigt?
Hur är trappor?
Kolla med sjukgymnast ev som har UL är mitt tips
Behöver inte vara samma som jag har men det låter lite likt. En inflammerad sena...
 
Svullet/svampigt?
Hur är trappor?
Kolla med sjukgymnast ev som har UL är mitt tips
Behöver inte vara samma som jag har men det låter lite likt. En inflammerad sena...
Inte särskilt svullet. Inte svampigt. Trappor är ok uppåt men att gå ner gör ont. Hade helst velat slippa vården men kanske måste...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har googlat efter konstens alla regler men får inget svar på varför min fot värker i vila men nästan ingen värk under tiden jag är...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
6 331
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 049
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 247
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag snubblade häromdagen, foten vred sig först åt vänster o sen åt höger, med ett rätt högt knäckande ljud. Gjorde svinont o jag blev...
Svar
19
· Visningar
955
Senast: sassiball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp