Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har funderat mycket på sista tiden vad jag ska göra med mina kaniner. Jag har tre dvärgvädurar som är i olika åldar. Jag bor i en lägenhet på 48 kvm och jag känner även att min tid inte räcker till och det är för trångt. Under sommaren är det inga problem eftersom jag har en stor balkong som de kan vara ute på och springa. Just nu bor Africa som är 10 månader och America som är fem månader där. De har sin bur och springer sedan fritt dygnet runt. Det är två st hanar och det är än så länge bara Africa som är kasterad.
Ninja är en bestämd herre på 1 år som vägrar och bo tillsammans med dm andra två. Han är oxå kastrerad och har haft en kompis sedan han var liten och det funkade jätte bra! Men det funkar inte med dom andra två. Ninja bor just nu ute hos min pappa i hans trädgård och har det bra.
Snart är det vinter igen och då är det dax och flytta hem igen. Jag känner att jag har inte plats för två stora inneburar och tre st kaniner. Vad gör man?
*Sälj kaninerna
*Ge ut dom på foder
*Bygg en bur på balkongen (fackbur typ) Kaniner kan bo ute på vintern
*Bygg en kaninbur (eller 3 kaninburar) hos din pappa.
Hundavel & Ras
Hej! Jag har entusiastiskt läst många "vilken ras"-trådar här på buke och faktiskt registrerat mig här för att fråga er kloka människor...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Gravid - 1år Det där läste jag också alldeles i början eller om det var innan vi försökte. Men jag tänker hade det varit någon påtaglig risk hade det...
Hundavel & Ras En bit ner på sidan kan man hitta delar av den kennelstatistik SBK publicerat; "Rasvisa listor över uppfödare av brukshundras". Denna...
Hästmänniskan Alternativ 1 kan innebära problem även för dig! Alla hästar klarar inte av den typen av hästhållning psykiskt, har du otur får du ju en...