vad är bäst?

U

Uddatyp

ska börja träna hade jag tänkt, eftersom jag behöver muskler känner jag, behöver de för att orka sitta på min lilla häst.

har nu börjat på gym och ska prata med en såndär tränare..
men undrar bara vad som tränar konditionen mest..sånna trappmaskiner..eller va de heter..vet inte rikigt...eller gå/springa på löpband?

vad liksom ger mest i kondition/muskler?

Sv: vad är bäst?

Är du ute efter kondition så är det nog springa (jogga,gå) som gäller.. För att bygga upp muskler finns det allt möjligt man kan göra.. tänk stort..

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 409
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 235
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 605
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 639

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka