Sv: Vad är busridning för er?
Åhå, det här är en tråd för mej
Jag älskar att busrida!
Fast såklart rider jag oftast seriöst..
Men nån gång i månaden (speciellt varma sommarkvällar och på vintern när första tjocka lagret med snön har kommit!) blir man på ett sånt där BUS-HUMÖR! Hihi!
Men självklart beror det på vad man rider för häst. Skulle ALDRIG busrida på en nervös, stressad häst. Men en trogen ponny som man inte har så långt ner till marken om man ramlar av.. hehe.
Hohoho! Hur många gånger har jag inte flygit över ponnyns hals när man ute på åkern, barbacka, har släppt honom i full galopp och så har han lagt av världens serie med bocksprång!! Gaah! Man flyger all världens väg kan ja lova!
Men som sagt, han är världens gulligste, så han stannar, man sopar av sej den värsta skiten o sitter upp o galopperar vidare! Men den här gången är man beredd o har lite stramare tyglar, hehe... 
Jippietjohoo för busridning i possitiv form!
Åhå, det här är en tråd för mej
Fast såklart rider jag oftast seriöst..
Men självklart beror det på vad man rider för häst. Skulle ALDRIG busrida på en nervös, stressad häst. Men en trogen ponny som man inte har så långt ner till marken om man ramlar av.. hehe.
Hohoho! Hur många gånger har jag inte flygit över ponnyns hals när man ute på åkern, barbacka, har släppt honom i full galopp och så har han lagt av världens serie med bocksprång!! Gaah! Man flyger all världens väg kan ja lova!
Jippietjohoo för busridning i possitiv form!