Vad är DU stolt över?

Jag är stolt över att jag lyckats driva på och se positiva förändringar på jobbet genomförda.
Jag är stolt över att jag vågat konfrontera min chef med saker som jag inte tycker att h*n hanterar korrekt och att h*n har tagit det till sig och bättrat sig.
Jag är stolt över att jag får lättare och lättare att slutföra projekt i hemmet som jag påbörjat.
Jag är stolt över den karriärutvecklingen jag gjort under de senaste 3 åren.
Jag är stolt över min sambo som har tagit tag i sitt eget mående och kämpat (och kämpar) för att bli bättre.
 
Bra tråd!!

Just nu är jag stolt över att jag har fattat ett beslut att våga säga nej. Jag är fortfarande sjukt nojig över att det är ett helkorkat beslut, men någonstans känns det bra att våga följa magkänslan.

Jag vet alltså inte om jag är så jäkla stolt över beslutet i sig - om det nu visar sig vara fullständigt åt helvete - men jag är stolt över att det innebär att jag tar ett stort kliv utanför min comfort zone.
 
Jag är SÅ stolt över att jag klarat mig igenom nästan hela min utbildning och desutom jobbat parallellt de senaste åren. Det har varit så jäkla tufft och för ett år sedan trodde jag nog inte jag skulle orka igenom. Men snart är det faktiskt slut, bara sista rycket kvar!
 
Idag är jag stolt över att jag är en sån jäkla bra (hobby)instruktör alltså!
Jag undervisar ett par grupper med nybörjare, barn, på helgerna, och jag har så himla engagerade och kul lektioner, där vi leker o lär på samma gång.
och så har jag ett gäng fantastiska ponnisar och medhjälpare som gör det möjligt - hurra för dem med!
 
Jag är stolt över hur mycket jag utvecklats som person pga jobbet. Sådant som jag tyckte var skitläskigt i början gör jag utan tvekan nu (som att prata inför en grupp människor, att tydligt uttrycka mina åsikter om saker och ting i en grupp som kanske inte tycker likadant, att testa och lära sig nya saker, att ha möten med chefer). Jag trivs t.o.m. med att göra allt sådant, men det är mycket för att de på jobbet verkligen lyssnar och att jag känner att det jag säger/gör påverkar och att kollegorna ser mig, jag är inte bara "en människa vilken som helst" för dem. Det inte bara gör att jag trivs på jobbet, det gör att jag i alla möjliga situationer känner mig mer självsäker och vågar mer. Det är så underbart skönt.
 

Liknande trådar

Ridning Det var sisådär 35 år sen jag var nybörjare. Dessutom är minnet därifrån lite oklart, men jag minns iaf att vi red med ledare iaf ett...
2
Svar
29
· Visningar
2 386
Kropp & Själ Jag har haft en arbetsterapeut på plats för att hjälpa mig med min hjärntrötthet och hur jag ska hantera mitt arbete på den nivå jag...
Svar
18
· Visningar
853
Senast: BernT
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 604
Senast: Ramona
·
Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
990
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp