Vad är mode/snyggt??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hannaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 964
H

hannaa

hej hej
jag skulle vilja se lite bilder på vad som är mode nu i höst/vinter eller bilder på vad ni tycker är snyggt på hästfronten! :love:
Gärna bilder på benskydd och schabrak!
Ni kan ju sätta in bilder på vad ni tycker är skitfult oxå!! :eek: :rofl:

Sv: Vad är mode/snyggt??

vet inte riktigt vilka färger som e inne, men de verkar iaf som att olivgrönt håller i sig i höst oxå, plus naturfärgerna som beige, brunt.

eskadron har ju ändrat utseende lite på flexisoft senskydden o dom låga bakskydden (riktig reflex på etiketten). såna ska iaf jag köpa framöver.

veredus är väl oxå rätt inne fortf, liksom RG & JW antar jag.

sen den där svindyra hjälmen från GPA (den nya alltså) men den har väl knappast ingen vanlig svensson råd med :smirk:

Sv: Vad är mode/snyggt??

Vet inte riktigt vad som är inne. Men här är lite kläder jag skulle kunna tänka mig att ha i höst/vinter:

KK0136.jpg

Dock chokladbrun-färgad i stället.

CE0040.jpg

2030282g.jpg

2030283g.jpg

2030285g.jpg

2030281g.jpg

2030279g.jpg

Själv tycker jag det alltid funkar med en mörk bra basfärg.
T.ex. marinblått, svart, brunt, grått, olivgrön, nougat eller liknande.
Sedan kan man ha ev. ha något ljusare plagg i kombination med de mörka (t.ex. ett par bruna ridbyxor och en ljusblå tröja) men det får ej bli för mycket i ljusa/klara färger, utan mer åt det lite mörkare hållet.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
424
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 393
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 530
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Dalmatiner
  • Leverera valp vid 12 veckor?