Vad är normalt?

Sv: Vad är normalt?

Ska jag vara ärlig skulle jag föredra om hon blev gay :rofl: för jag litar mer på tjejer än killar... (då behöver inte hennes pappa kanske stå med hagelbössan då hon fyllt 14? :rofl: )

Nä, jag tycker inte det spelar roll annat än chansen att bli mormor minskar... och det tror jag att jag gärna vill bli.... men jag tycker hon ska va oskuld tills hon är 25 :angel:

Sv: Vad är normalt?

det jag däremot kan säga är att jag (missförstå mig för gudsskull inte nu) inte önskar att mina barn blev det, anledningen är väll just för att det lär vara rätt tufft för homosexuella att komma ut och dom får ju tyvärr, TYVÄRR, problem med jobb och socialt liv ibland, alltså med misshandel och har svårt att bli accepterade osv. det önskar jag så klart att mitt barn ska slippa,

Jag är skeptisk till det där resonemanget.

Dels tycker jag att det riskerar att leda till att man snarare försvarar homofoberna än homosar.

Dels tycker jag att resonemanget tar för givet att det är så himla bra och lätt att vara hetero. Ärligt talat fattar jag inte riktigt vad som är så himla underbart med att vara just en heterokvinna? Många heterokvinnor har ju jättejobbiga liv.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 090
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 073
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 786
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 404
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka