Vad är snyggast?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Frajda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 967
F

Frajda

Är lite sugen på att byta ut min gamla tråkiga, vanliga skjort som jag har när jag tävlar. Vad tycker ni är snyggast, plastrong eller skjorta? Vad använder ni själva? Alla förslag är välkomna och gärna bilder oxå. Vill ha ngt som är snyggt att både rida fram i (när det är varmt) och under kavajen. Kan tillägga att kavajen är svart...

Sv: Vad är snyggast?

ok tack. Ingen som har ngn bild på ngn snygg plastrong? Eller snygg skjorta? Tips på snygg plastrong nål?

Jag hade alltid mitt gamla järnmärke som plastrongnål när jag tävlade. Snyggt märke. Synd att de inte finns längre. Annars finns det väl ganska stort utbud av olika nålar i butikerna tror jag.

Plastrong är absolut snyggast! Jag har plastrong och plastrong nål med blå swarowski-kristaller till mörkblå cavallo kavaj och det trivs jag utmärkt i:love:

Låter jättesnyggt ju! Har du ingen bild? Eller länk? Blev lite intresserad av den där nålen med swarowski kristallerna....

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: Ramona
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 246
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 514
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 632
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka