Vad avskyr du i vardagen?

Sv: Vad avskyr du i vardagen?

*kl*

Såg att någon annan hade nämnt duscha och torka håret. Nej, jag går inte runt och är skitig men duscha på vintern är sååå äckligt. Kallt och blött och man måste ta av sig yllesockarna.. Torka håret är ännu värre. Sitta och föna i en halvtimme och håret blir bara spretigt och krulligt och hur man än blåser så blir det inte torrt. Usch.
 
Sv: Vad avskyr du i vardagen?

*kl*

Att tvätta sängkläder, kuddar, täcke och bäddmadrassomtag (till dubbelsäng) efter ett kaskadspyende barn. Det gör jag idag och jag har inga problem att hålla mig för skratt...

Fast, barnet i fråga mår bättre så jag slipper tvätta filtar, kläder, soffa, lister och väggar i varje fall. Alltid något....

Kom på en trist sak till: att städa badrummet efter att ha sköljt av ovannämnda sängkläder i badkaret innan de åkte in i tvättmaskinen. Och rensa golvbrunnen som det blev stopp i på grund av sköljningen.

Maqurell har inte en av sina bästa dagar idag.....
 
Sv: Vad avskyr du i vardagen?

Ta hand om disken... men plocka ur diskmaskinen är inte så farligt..

Sen är det otroligt jobbigt med allt som ska göras efter en dusch (själva duschen är skön) torka håret. smörja in kroppen osv.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 473
Senast: Grazing
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 603
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 908
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
856
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp