Bukefalos 28 år!

Vad betalar ni som har era hundar på dagis?

Bansan

Trådstartare
Mest nyfiken på att jämföra lite hur det skiljer sig mellan olika delar av landet, mellan stad & landsbygd osv.

Är det någon här som har hunden på dagis. Vad betalar ni och vad ingår?
 
Sv: Vad betalar ni som har era hundar på dagis?

Jag har mina hundar på mitt eget dagis så jag betalar ingenting :) Skulle jag betalat skulle det dock kostat 2500:- för en heltidsplats. Då ingår en långrunda och en kortare prommenad per dag. Hunden får vistas på dagiset från 06.30-18-00. Tror att det är det normala priset här i skåne, men det kan nog variera med några hundralappar.
 
Sv: Vad betalar ni som har era hundar på dagis?

Tillägg: Dagiset ligger mitt i Helsingborg city.
 
Sv: Vad betalar ni som har era hundar på dagis?

Jag betalar 2000 för en deltidsplats på hunddagis och då ingår långpromenad samt utevistelse i rastgård med "flocken" han bor med (förutsatt att det är okej med ägarna att hunden är med). Halvtiden innebär 3 respektive 2 dagar i veckan.

Tidigare hade vi en heltidsplats och betalade 2900 för alla dagar i veckan. Dagiset ligger i ungefär samma prisnivå (iaf för min typ av hund) som de flesta andra dagis i Göteborgsområdet.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 307
Senast: Grazing
·
Hundträning Är det nån här som använder sina hundar till barmarksdrag? Är lite sugen på att testa det med mina två. Nyfiken, nån som kan berätta...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: Milene
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 701
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 942
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp