Vad betyder det när det står en summa + en till

NoExit

Trådstartare
Ex,
Klass 1 LA:1 2007 rosett, plakett, hederspris 80+20 kr

Vadå 80 + 20, är det inte bättre att skriva 100 direkt ?

Nåns om e smartare äm jag just nu :confused:

Sv: Vad betyder det när det står en summa + en till

du ska då betala in 80kr på deras postgiro/bankgiro och sedan betala 20kr på plats. Så var det förr, men nu brukar man betala allt på plats..

80 kr är anmälningsavgift och 20 kr startavgift.

du ska då betala in 80kr på deras postgiro/bankgiro och sedan betala 20kr på plats. Så var det förr, men nu brukar man betala allt på plats..

Det där med betalning är upp till arrangören, i Sthlms området är det sällan som det är betalning på plats tex. Men läs i proppen.

TS: i fallet gäller 80kr som anmälningsavgift, 20kr som startavgift. Anmälningsavgift ska i flesta fallen betalas in innan tävlingen (se aktuell propp för exakt info om när och var). startavgift betalas på plats. Är du tex anmäld till en tävling, men avanmäler dig någon dag innan så får du ingen anmälningsavgift åter, men du slipper dock betala startavgiften.

TS: i fallet gäller 80kr som anmälningsavgift, 20kr som startavgift. Anmälningsavgift ska i flesta fallen betalas in innan tävlingen (se aktuell propp för exakt info om när och var). startavgift betalas på plats. Är du tex anmäld till en tävling, men avanmäler dig någon dag innan så får du ingen anmälningsavgift åter, men du slipper dock betala startavgiften.[/QUOTE]

det var detta jag ville få fram men du beskrev bättre än jag..:bow:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Sitter ganska ofta och kollar på HästNet och liknande :D Inte för att jag ska köpa häst precis i morgon, men ändå, förhoppningsvis inom... 2
Svar
26
· Visningar
4 793
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på... 2
Svar
26
· Visningar
4 621
Senast: Kirie
·
Distans Tänkte starta på fjällnora men funderar på detta med kvalificeringen. Jag skulle vilja anmäla hästen till T50 men får jag det eller...
Svar
1
· Visningar
844
Senast: annoj
·
Övr. Grenar heter ett gammalt drama av William Shakespear.....Merchant of Venice var väl originaltiteln. Det är också namnet på en ny avelshingst...
Svar
2
· Visningar
1 815
Senast: F-Blod
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka