Bukefalos 28 år!

Vad betydet pilen?

Mammas

Trådstartare
Bredvid prefixet har det kommit upp en grön pil som pekar nedåt i alla forum jag
kollat i nu lite snabbt. Vad betyder den?

Det enda jag kan komma på är att pilen kanske ska vara uppåt när någon håller på att skriva ett inlägg i tråden, men jag kanske är ute och cyklar nu?

(Och självklart stavar jag fel i rubriken, bravo. :p)
 
Sv: Vad betydet pilen?

Varför tester du den inte och ser??

Ställer man pekaren över så står det Gå till första nya inlägg, vilket oxå är exakt vad som sker...
 
Sv: Vad betydet pilen?

Oj, det är ju bara den gamla blå pilen som fått nytt utseende. :o Man ska inte buka nyvaken, det borde jag ha lärt mig redan tidigare. :o
 
Sv: Vad betydet pilen?

Jodå, du hamnar så att inlägget det gäller ligger synligt överst i webbläsaren, precis som tidigare när även den pilen var blå i stället för grön.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 510
Senast: IngelaH
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 333
Senast: jemeni
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 309
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 476
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp