Vad fan gör man?

Kissing Spine

Trådstartare
Ja jag är blond, ja jag har klickat på länken som typ skickas till alla på msn just nu om "video haha" lalala. Och nu typ startar knappt min dator. Vad fan gör man??

Sv: Vad fan gör man?

ring kundtjänst så startar de typ om den via telefon.
jag gjorde likadant o då gjorde vi så o de tog 10 minuter.

:rofl:

Man startar den i "felsökar-läge" och rensar ur den på skit och efter det skaffar man världens bästa antivirus-program och skiter i att klicka på såna där miffo länkar:p

ni ÄR faktiskt blonda :p
jag klickar aldrig på sån där skit :angel:
(och ks du är fortfarande blockad om du undrar ;))

tur att det var hemmadatorn som inte används annars då haha.. men jag tror inte jag fick något virus?

men vadå jag klickade också på länken men inget hände? haha

jag är också blooooond

:rofl:

När KS skickade första länken hade Brääk redan bombat mig med diverse länkar på YT, jag var lite trött på det, och orkade inte klicka upp länken KS skickade, tur var väl det, för jag såg inte först hur länken såg ut, men sen när det kom en miljard liknande länkar så blockade jag henne helt enkelt:p

du lär ha fått viruset om du bara petade på länken, det behöver inte visas en sida för att datorn redan ska ha hämtat den skadliga koden och kört den.

Liknande trådar

IT & mobiler Härom dagen fick jag nedanstående meddelande på min dator. Det går inte att klicka på knapparna och jag kommer inte in i datorn. När...
Svar
11
· Visningar
433
Senast: Görel
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
385
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka