vad finns det för westerntränare, klubbar, anläggningar runt Värnamo,Gnosjö, Gislaved

dottan

Trådstartare
vet ju att hcwr har klubb, kollade deras hemsida, men det var inte så mkt info där, antar att det är lättare att veta om man redan är medlem, men jag undrar lite över clinics, tränare, tävlingar osv, vad westernryttarna där tränar, och håller till :)
 
Sv: vad finns det för westerntränare, klubbar, anläggningar runt Värnamo,Gnosjö, Gisl

hej!
jo det är i full gång i klubben, anledningen ill att det inte finns så mycket info nu är att det är ny styrelse och ett nytt år, så planeringen har bara startat än =)
men det är klart att du ska kontakta dem, du e så välkommen så!! bästa sättet är att antingen skriva i gästboken eller till ordförande, eller så skickar du pm till mig. Medlemmarna är utspridda, men vi e ett gäng som umgås rätt ofta i gnosjö trakten :)
 
Sv: vad finns det för westerntränare, klubbar, anläggningar runt Värnamo,Gnosjö, Gisl

:laugh: Låter bra det, har funderingar på att flytta ned, o vill gärna veta lite innan, om det nu blir av..:)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 026
Övr. Barn Mitt i en utredning med sonen. Skolan fungerar inte alls. Han är där och han ”sköter” sig, men det blir ingenting gjort. Läste just...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 702
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 214
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Jag har kollat runt efter tränare på Tränarportalen. Om man som tränare vill ansluta sig till Tränarportalen så står det så här: "i...
2
Svar
37
· Visningar
2 514
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp