Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?

Duktiga hästar, gulligt att de knutit an så mkt som de gjort, sol, roliga presenter, god mat, tåååårta, fina grattishälsningar och trevliga samtal, gulligt att sambo börjar få relation med min lite knepiga häst och jag hittade dem umgåsandes i hagen, hund som varit på sånt extremt lekhumör idag, vackra hjortar i enorm flock här på gården. Bra dag! 😍
 
Min kallsådda spenat och pak choi har börjat titta upp i bänkarna i växthuset. Det är bara andra året jag kallsår och jag fattar att det är så naturen fungerar, men för mig är det magiskt att att jag kan peta ner frön i jorden i kalla mars (som där jag bor verkligen är en vintermånad) så får jag ätbara saker i slutet av april. Definitionen av ett litet glädjeämne ☺️
 
Min trädgård. Flyttade hit och var sorgsen att ett så gamalt hus inte hade en enda vårlök. Klippte gräs krattade och skötte om i några år.

20240418_160331.jpg

Och då kom de.
.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 130
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 499
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 254
Övr. Hund Hej på er! För ett tag sen vädjade jag efter råd här på buke om min jaktgalna blandrastik. En del har hänt! Inte jättemycket, men en...
2
Svar
21
· Visningar
1 801
Senast: OUL
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17
  • Vad är rätt

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp