Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?

Glad att jag fick hämta jord till trädgården hos en bonde som nyss harvat en åker men inte sått än. Och glad att jag fick två extra nätter på mitt jobb i Oslo. Är där nu o det är lugnare än vanligt så därför kan jag kolla lite på buke🙂
 
Var och lekte på en lekplats för första gången på oklart antal år, stannade spontant till när jag gick förbi på promenad med några vänner eftersom det fanns en gunga som såg kul ut. Stannade där ganska länge faktiskt, klättrade och höll på. En av vännerna fastnade nästan i någon slags anordning med däck, själv skrattade jag bara och var till noll hjälp, min andra vän sa "lös det, jag ringer inte ambulansen på en 30-årig man på en lekplats". Det löste sig. Skön paus från allt vardagligt kaos, det är lätt hänt att man leker för lite inser jag.
 
Hästsällskap vid altanen, och mysig kokong av ylletäcke.

IMG_2357.jpeg
 
Jag korde en grupp skolbarn till "Gilbert's Hus" Ett science museum for barn, massor av "hands on" grejor att gora. Helt fantastiskt stalle ... Dit kommer jag att ta barnbarnen i sommar.

Barnen's science museum i Portland stangde efter pandemin, men Gilbert's hus i Oregon's huvudstad Salem ar fortfarande oppet. Sa himla kul.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 457
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 776
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 445
Övr. Hund Hej på er! För ett tag sen vädjade jag efter råd här på buke om min jaktgalna blandrastik. En del har hänt! Inte jättemycket, men en...
2
Svar
21
· Visningar
1 905
Senast: OUL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp