Vad för sadel till denna häst? *bilder*

nexxa

Trådstartare
Är nu ute i sadeldjungel och söker igen. Men vill gärna ha lite olika ideér från er om vad för sadel som kan passa denna häst? Kan hända att vissa vinklar är konstiga - eller att jag tagit kort på ett sätt som gör att det är svårt att se. Skulle dock bli väldigt glad över era funderingar. Nämnas bör är att det ska vara en hoppsadel och att priset för den inte har någon direkt gräns.

:bump: :bow:

Bilderna:

detail


detail


detail
 
Sv: Vad för sadel till denna häst? *bilder*

Ser inte direkt något på korten.. Ta nya kort, och framförallt fler kort med en bra kamera, ur alla möjliga vinklar.
 
Sv: Vad för sadel till denna häst? *bilder*

Åh! Jag som kämpade så :rofl:
Ska försöka återigen!
 
Sv: Vad för sadel till denna häst? *bilder*

Förminska inte bilderna så mkt heller. Om du vill kan du maila över bilderna till mig i originalstorlek istället så är det lättare att se.
 
Sv: Vad för sadel till denna häst? *bilder*

Problemet är att jag enbart kunde ta med mobilen och att de inte blev större vid uppladdning :crazy:
Man kan inte få ett hum av vilka typer av sadlar som kunde passa på bild nr.1?
 
Sv: Vad för sadel till denna häst? *bilder*

Har du nåt förslag på vilka skor jag ska köpa? Mina fötter är hyfsat välformade, av normal storlek för min längd. behöver ett tips på märke o storlek???? :D
 

Liknande trådar

Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 336
Utrustning Hej! Har funderingar på att införskaffa mig en Barbackapad. I nuläget har jag ingen sadel (den bör komma om ca 3-4 veckor) och funderade...
2
Svar
20
· Visningar
1 822
Senast: Fiorano
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 225
Senast: Blyger
·
Träning Eftersom jag håller på att byta sadel på hästen så sitter man ju timme in och timme ut och analyserar olika sadlar, bomvidder, vinklar...
Svar
5
· Visningar
1 127

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp