Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har nu äntligen bestämt mig för att köra in min tinker nu i vår. Så har börjat kolla runt lite på olika vagnar Men hur ska man veta vad man ska ha? Jag vill ha en vagn som man kan åka iallafall 5st personer i. Då jag har fått förfrågan på att när han är inkörd ev köra bröllop sen har jag en stor familj som gärna vill följa med på åkturer! Så kan ni ge mig olika förslag på vagnar? Gärna bilder.
Jag hade nog börjat med en rockard/sulky för själva inkörningen. När hästen är väl inkörd hade jag börjat titta efter en större vagn.
Jag letar själv lite efter en större vagn som hela familjen får plats i. Kommer inte köpa något flaxhigt utan det blir nog mer någon form av en flakvagn eller så. Har en liten b ponny
Hundträning
Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Hundavel & Ras Instämmer. Där tycker jag att det kan bli rapporteringskrav på sådant som rasklubben anser är ett problem i rasen. Det är tex känt att...
Hundavel & Ras Jag har haft flera DSG-tikar, och samtliga har funkat bra att ha lösa, både hemmavid och ute i skog och mark. Men det kan skilja mycket...